sannafagerberg

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sanna - 26 augusti 2013 08:42

Hej :)
Igår va det en slapp dag :)
jag åkte till min morfar med dounuts och Winebröd :3 Sen badade vi från bryggan i en timme :) #baddag

Sen va det träning på kvällen, 3 timmar fristående och även fast jag hade ont i benet så försökte jah köra men det gick bra :) Idag har jag inte lika ont ;) #gymnastik

Uppdaterar ikväll :)

Man är ju biff! :)

Av Sanna - 24 augusti 2013 13:29

Igår va det skit kul me tacos och film!<3 vi kollade Zingo, den va väll helt okej..

Just nu ligger jag på stranden på Norrbybadet och tar det chill!<3 inte mke människor här så kom gärna!<3
Lyssnar Avicii, Wake Me Up och solar lite :)

Skoja bah, gräshäng ?

Av Sanna - 23 augusti 2013 16:04

HejHej Bloggen!<3

Idag har jag varit i skolan, från 08:10 till 13:30 :) egentligen skulle vi slutat 5 minuter tidigare men det är ju bara 5 minuter det handlar om! xD

I Tisdags gjorde jag ju illa mitt ben på träningen och det blev ju inte bättre av att jag var tvungen att springa till bussen.. Det gör ont bär jag går så jag kanske ska till vård centralen någon gång imorrn eller typ på måndag ;)

Ikväll blir det iallafall mys kväll med familjen då vi ska äta tacos och kolla film :)<3

PussPuss<3

Av Sanna - 22 augusti 2013 09:01

Hej! Dags för uppdatering!!<3
Jag vet, jag vet...
Jag har inte varit så aktiv men nu blir det ändring på det!!!

Japp, som för många andra så har ju skolan börjar igen och jag har nu börjat i rudanskolan! #nyskola
Och den är helt okej :) Så det är ett tips till er som ska börja i ny skola efter sommaren :D
Det
Finns 5 7:or i skolan och jag går i 7:4 :)
Jag uppdaterar kanske lite ikväll då jag har träning :)
PussPuss!<3

Presentation


Hej! :)
Jag heter Sanna och här kommer jag att skriva om mitt liv! :) ställ gärna frågor till mej :)
XoXo Sanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards