sannafagerberg

Direktlänk till inlägg 26 december 2013

Hallu!<3

Av Sanna - 26 december 2013 16:12

Det blev inget julinlägg idag eller igår, jag hann inte riktigt idag då jag har packat och fixat mej :)

Nu kanske ni undrar vart jag ska, och det ska jag berätta :)
Jag är just nu på bussen på väg till Åland :) igen ;)
Den här gången åker vi med Birka Paradise istället för Vikingline :)
Det blir en sån där 24 timmars grej sen är vi ju tillbaka i Sthlm :)
Birka har pool och sånt och jag hoppas att jag kan skriva något inlägg där borta ikväll ;)<3 Jag har inget nätverk där borta utan jag hoppas att de har WiFi som jag kan använda :) jag hoppas på att det blir roligt och att jag träffar månniskor :) ifall ni oxå ska på Birka idag så kan ni ju skriva i #kommentarerna där nere :) #birkaparadise

PussPuss så får vi se om jag bloggar ikväll ;)<3

Bild Ifrån Lite Tidigare Idag :) Sminkat Mej Lite Mer Än Vanligt :D<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 30 mars 2014 12:07

Jag vet att jag har varit sjukt oaktiv men det ska det bli ändring på :) Jag ska alltså börja försöka skriva regelbundet :) Iallafall, just nu ska jag, mamma och Viggo iväg och handla :3 Vi måste köpa jord till gräsmattan, lite mat och gympaskor ...

Av Sanna - 28 december 2013 18:09

Haha ja vad ska man säga..? Idag har det varit en chilldag, bokstavligt talat! Jag har inte gått ur sängen på hela dagen! bara suttigt och degat. Jag kom hem från Birka igår! jag hade jätte kul men jag kände mej lite ensam, nästa gång måste någon a...

Av Sanna - 25 december 2013 19:06

Jag vet jag vet... jag håller inte det jag lovat här tidigare i bloggen om att jag ska blogga varje dag, men nu ska jag det! Det är även ett nyårs löfte, att blogga mer och bättre! Jag har ju inte varit den där personen som gillat att berätta om ...

Av Sanna - 2 december 2013 21:25


Hej Allihop! Alltså, jag är inte en sån där "mode expert" men jag vet lite grann vad som är inne just nu..! Men iallafall, idag när jag vakna så va jag så sjukt trött! Jag ville bara ta på mej ett par mjukisbyxor och ett linne. På väg till bussen t...

Av Sanna - 1 december 2013 21:27


Hej igen! Just nu sitter jag på bussen på väg hem från Halmstad :) Det är lite långtråkigt och tråkigt att åka därifrån men det är ändå ganska skönt att komma hem :) Haha! Jag lovade pappa att jag skulle plugga på bussen och tåget men det blev ju ...

Presentation


Hej! :)
Jag heter Sanna och här kommer jag att skriva om mitt liv! :) ställ gärna frågor till mej :)
XoXo Sanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards