sannafagerberg

Alla inlägg under november 2013

Av Sanna - 30 november 2013 22:58

Kände att det var dags för en uppdatering då det händer lite saker nu :)<3

[SKOLA]
I skolan är det mke läxor och arbete... Det börjar bli dags för att få terminsbetygen och det är även Jullov snart! Det känns härligt! I skolan allmänt är det lite rörigt... Det är rörigt i klassrummet och alla är bara typ jobbiga... Känner mej också ensammast i världen när jag är där.. Men Nikita kanske ska börja i min klass så att jag är glad just nu :) Det blir kul att det är någon som jag verkligen känner som ska börja!<3

[GYMNASTIK]
Idag är jag faktiskt och tävlar! Kul va?
Vi är i Halmstad igen, precis som förra året! Det har inte gått så bra :/
Vi kom på 12e plats så vi gick inte vidare till finalen... :( Jaja, vi får ta nya tag och tagga till RM3 yngre i vår! ;)<3 Det kommer också att bli kul!

Jaja, nu håller alla på att dampa på mej för att jag håller på med mobilen! Iallafall! Kul att börja blogga igen! ;)<3
#bloggingpower
PussPuss!

Vi har det bra!<3

Av Sanna - 2 november 2013 12:36

HejHej!<3
Det är Halloween helg nudå och det betyder ju att det blir bus eller godis och smink och utklädning! :)<3
Jag älskar att sminka ut mej om jag har en idé om hur jag ska se ut :)<3
Pappa hade köpt 3 kg godis men det var ingen som kom och knacka xD Så vi kommer att bli tjocka! Riktigt tjocka OwO Haha! Jag har varit med kompisar i veckan och glömde mobilen hemma så jag har inte varit så uppdaterad :/ Förlåt... Men nu kör vi på!
Just nu sitter jag i bilen på väg till pappa kompis för vi ska på lunch/middag ^^ Vi är utklädda men dem andra kommer säkert inte vara det :) Aja!
PussPuss ^^

Lets Party!

Presentation


Hej! :)
Jag heter Sanna och här kommer jag att skriva om mitt liv! :) ställ gärna frågor till mej :)
XoXo Sanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards