sannafagerberg

Alla inlägg under juli 2013

Av Sanna - 18 juli 2013 15:48

Jo, jag är på Åland just nu ;)
Det är fint väder här xD
Utom när man ska sova :(
Då är det typ 14°C ute så man fryser när man nu sover i tält ...
Men på morgonen vaknar man nästan i en sjö av svett ... Blää..
Jag vr idag och badade på ett badhus och åt Kina mat :)
Det är väldigt roligt här men jag saknar Gjosta så mycket och sen saknar jag dem där hemma :)
Jag ska åka hem på lördag kväll, sen är jag hemma på söndagen!
Men sen åker jag till Gotland på måndagen och ska vara där i 2 veckor :) Vi kommer att vara i Fide som ligger neråt på Gotland om ni vill hälsa på xD
Snart måste jag gp ifrån Wifi:et (då det inte räcker till tältet) :(
PussPuss<33

Dåligt Väder här Just Nu :/

Av Sanna - 16 juli 2013 07:02

Då bär det av mot Åland igen :)
Vi ska vara där och campa i några dagar och bada ;) Men först är det en båt tur genom skärgården med Viking Line :) Det kommer lite bilder men jag förlorar nätverk där borta så jag vet inte om jag kommer att kunna blogga :( Men när jag är hemma så blir det ett lååååångt inlägg :)
PussPuss<33

Av Sanna - 14 juli 2013 21:16

Idag har jag varit med en kompis :) Hon heter Ella ;) Vi höll för det mesta på med våra mobiler och VideoFyMe (där jag heter Sannis)
Men det var kul iallafall ;)
Vi var även och vadade igår i Niksta Badet :) Emma och Oliver var också där och hoppade i tornet lite :)Oliver ska ju börja i min klass efter sommaren i Rudan och Emma kommer att gå i en skola som ligger jätte nära :)
Imorgon kommer det ju att bli fint väder och då kommer vi att bada :)
Och på Tisdag drar vi till Åland :)
Men ha en bra dag imorrn ;)
NattiNatti<3

Av Sanna - 12 juli 2013 20:49

Jag har nu kommit hem från Kyrkekvarn! Det har varit dem 5 bästa dagarna i mitt liv!!!
Alla i familjen fick en egen höst att ta hand om! Eftersom dem är från Island så fick dem isländska namn!
Mammas häst heter Vargur, Viggos heter Eldur och min Gjosta! (Det uttalas "G-Jösta!) Hon är den bästa häst i världen!<3 Hon var precis en sån häst jag ville ha! Hon var snäll, pigg men lite busig! ;) Jag gillar henne verkligen och jag tror att hon började gilla mej med<3
Det vart så jobbigt när vi skulle åka därifrån... Jag drog och grät medans jag kramade henne<3
Men jag rekommenderar stället mke och ska dit nästa år igen<3
Puss<3

Min älskade lilla sötnos<3

Av Sanna - 9 juli 2013 09:30

Hej på er!
Ni kanske undrar varför jag inte skrev igår, och jag ska förklara!
Vi har jätte dåligt internet här, så det går typ inte att gåta någonting som har med internet att göra! :(
Men jag kommer att fota mycket och när jag kommer hem lägger jag upp allt på bloggen så att ni kan se ;)<3
Nu ska jag iväg och rida på "min" häst Gjosta xD
Ha det så bra! :)

Av Sanna - 8 juli 2013 14:47

Japp, då är vi framme vid Kyrkekvarn och har fått våran stuga :)
Den är jätte fin ;)
Vi ska ut och rida nu men jag lägger upp bilder på stugan när jag kommer tillbaka :)
PussPuss<3

Av Sanna - 8 juli 2013 09:56

Är på väg mot KyrkeKvarn nu :) Det var jobbigt att vakna så tidigt på morgonen, men vad gör man inte för att leva livet?!
Det kommer iallafall bli en jätte rolig "semester" bland alla hästar! Jag kommer ju självklart lägga upp bilder på bilder!

(Det luktar bajs i bilen för dem har skördat på åkrarna där vi åker xD)

Just Give Me A Reason

Av Sanna - 7 juli 2013 22:29

Japp, ännu en dag har passerat<3
Japp! Men idag va jag och familjen och badade i Norrbybadet! (Då vi aldrig hittade till Krokodilbadet!!)
Det var jätte kallt i vattnet men uppe på "land" va det varmt och skönt :)
Jag låg och pressade för det mesta och det blev ju ett resultat! :D BIKINIRAND!!! :'D
Japp! Den syns ännu mer nu :) Imorgon åker vi mot Jönköping till ett ställe som typ heter KyrkeKvarn! Där ska jag och familjen rida och bo i stuga och sånt :) Det kommer att bli skitkul! Jag och min mamma älskar hästar, min lillebror tycker väll om dem lite sådär..! Men det kommer att bli kul iallafall :)
God Natt då allihopa :D

dagens outfit :3

Presentation


Hej! :)
Jag heter Sanna och här kommer jag att skriva om mitt liv! :) ställ gärna frågor till mej :)
XoXo Sanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards