sannafagerberg

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Sanna - 7 juli 2013 22:29

Japp, ännu en dag har passerat<3
Japp! Men idag va jag och familjen och badade i Norrbybadet! (Då vi aldrig hittade till Krokodilbadet!!)
Det var jätte kallt i vattnet men uppe på "land" va det varmt och skönt :)
Jag låg och pressade för det mesta och det blev ju ett resultat! :D BIKINIRAND!!! :'D
Japp! Den syns ännu mer nu :) Imorgon åker vi mot Jönköping till ett ställe som typ heter KyrkeKvarn! Där ska jag och familjen rida och bo i stuga och sånt :) Det kommer att bli skitkul! Jag och min mamma älskar hästar, min lillebror tycker väll om dem lite sådär..! Men det kommer att bli kul iallafall :)
God Natt då allihopa :D

dagens outfit :3

Av Sanna - 7 juli 2013 10:56

Igår va det ingen vanlig dag...
FÖR DET VAR MIN LILLEBRORS FÖRDELSEDAG!! :D
Det va därför jag inte uppdaterade ;) jag har blivit väldigt dålig på att uppdatera men jag försöker ;)
Det är ju trots allt sommarlov ;)
Viggo fyllde 10 år igår så vi åkte hem till morfar för att fira honom :) han fick för det mesta det han ville ha! Och det är väll tur? :)

Jag bakade tårtan...

...Men jag blir tyvärr inte gift!


Idag ska jag och familjen cykla till Krokodilbadet! Jag tycker att det är apkallt i vattnet menmen.. Får väll sola eller något!
Jag måste sola mycket för jag håller på att skaffa en "suntatto" (en tatuering man får av solen) ;)
Skriver mer ikväll (förhoppningsvis) :)
Ha en bra dag i det fina vädret :)
PussPuss<33

SunTatto nästa :P

Presentation


Hej! :)
Jag heter Sanna och här kommer jag att skriva om mitt liv! :) ställ gärna frågor till mej :)
XoXo Sanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards