sannafagerberg

Alla inlägg under september 2013

Av Sanna - 14 september 2013 10:46

HEJHEJ!<3
Just nu är jag påväg in till stan för att laga alla sprickor på min mobil<3 Så jag är lixom överlycklig just nu!<3

[IGÅR]

Hade ingen idé på vad rubriken (IGÅR) skulle vara, igår låter, konstigt eller nåt..?

Haha, iallafall :)
Igår va jag och Sofia på Grönan dåra, det va kul!<3 Vi åkte Insane typ flera gånger och vi fick sitta kvar till och me<3 Det va ganska lite människor där i början då typ alla satt framför senen för att få bra platsen för Oskar Linnros (stav?) :)<3
Vi hade iallafall jätte kul ;)<3
Men måste ju passa på nu när man kan och har guldkort :P

Imorrn är det träning som vanligt PCH det är Fristående som gäller :)<3 Det ska bli kul :)<3

Hare bra<3

KärleksTunneln Dafuq :3

Av Sanna - 13 september 2013 12:32

Soft idag :P Sen ska jag iväg till Grönan me Sofia :)

[SKOLA]
Finns nästan inget att skriva här xD
Jag är klar med alla hemuppgifter och just nu är det bara chill ;3

[GYMNASTIK]
Igår va det träning! Det va väll kul :P
Haha, jag körde dubbel på trampet, känner mej fett stolt :3
Det gick lite sämre på tumbling där det var framåt :P

IDAG ÄR DET OXÅ EN VÄLDIGT SPECIELL PERSONS FÖDELSEDAG!!!
NIALL HORAN FRÅN ONE DIRECTION!<3

PussPuss<3

Han har blivit så stor :P

Av Sanna - 12 september 2013 13:12

HÄJHÄJ!! Är med Ida nu och pluggar :3 Eller, hon gör det :P Jag är klar!<3
Hon jobbar på bra men har lite problem me matten :3

[SKOLA]

Jag vart som jag skrev klar med allt idag :3 Det känns skönt, nu kan jag bara slappa resten av dagarna :)

[GYMNASTIK]

Ikväll är det träning igen och jag är sugen på att köra framåt :) Idag ska tjejerna oxå komma till oss på träning och vi ska träna med det stora tjejerna oxå :) Killarna tränar oxå samtidigt så vi blir många i hallen men det ska bli kul!<3

Skriver mer imorrn<3 PUSS<3

Ida Arbetar På :)<3

Av Sanna - 11 september 2013 20:59

Idag va det ju STUDIEDAG!! JIPPIE!!!! Men med hemstudie..

[SKOLA]

Som sagt så hade jag studiedag idag och hade det soft :)
Men lite studie blev det ju ;) Jag gjorde klart Engelskan, matten och spanskan :) Har bara Biologin kvar :) och idrott då men xD

[GYMNASTIK]

Igår var det ju träning och det va kul :) Det var 5 tjejer från RM gruppen som tränade med oss igår och det gick ju helt okej :) Jag vill så gärna vara med i Mix Laget i tävlingen, men det är tufft!<3 Vi får se ;)

Kollar idol just nu och det är väll helt okej :) Skulle vilja se X Factor istället ;)<3 Amen, Hare Bra :3

Av Sanna - 10 september 2013 11:44

Haha japp :3 men bara för den här veckan<3

[SKOLA]
Jag sitter just nu i en stol, men några killar i klassen som sitter och spelar spel... Jävla sociala...
Det är Lunchrast nu och det är bara 2 lektioner kvar! JIPPIE!<3


[GYMNASTIK]
I går tränade jag ju i Dahlhallen och det gick super!<3 Jag va skitpepp och sugen på revansch från förra Måndagen då jag vägrade på mina Tzuckas.. Men igår gick det jättebra och jag ställde mina Tzuckas :)<3
Jag körde även dubbel själv på trampet så jag är jätte stolt!<3

HARE GÖTT!<3

Jävlar va sociala...

Av Sanna - 9 september 2013 08:43

Jag vet att jag inte skrivit mke men jag ska bättra mig!<3 jag är ju som sagt inte världsbäst på att hålla bloggar igång<3

[SKOLA]
Just nu går jag mot busshållsplatsen för att ta bussen till skolan :3 Det är ju skita kallt ute!!!
Den här veckan kommer jag bara ha 2 skoldagar och sen har jag två hemstudie dagar! FREDAG = STUDIEDAG!!!<3
Najjs jö!<3

[GYMNASTIK]
Jag har ju fått nya träningstider från i våras. Tiderna och dagarna är helt okej men Det är lite jobbit :P
Vi tränar Måndag, Tisdag, Torsdag och Söndag :) Men blir lite trött men man kämpar på!<3
Snart är det dags för tävling!<3
VGF Cuppen!<3
Vendelsö ställer upp med ett Mix Lag och ett Tjej lag :) (Vad jag vet, det kanske är fler som tävlar från föreningen!<3)
Jag har en chans att få tävla i Mix laget men jag har fått en skada i mitt knä men jag ska till en sjukgymnast snart och köpa knäskydd och då kanske jag kan börja köra igen!<3
Det kommer att vara en tävling senare i höst också! RC3 Yngre :) Då ska vi ner till Helsingborg och tävla oavsett hur det går så kommer det att bli kul!<3

Hare Bra<3
Sanna<33

Tävling<3 Är längst fram!<3

Presentation


Hej! :)
Jag heter Sanna och här kommer jag att skriva om mitt liv! :) ställ gärna frågor till mej :)
XoXo Sanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards