sannafagerberg

Alla inlägg under oktober 2013

Av Sanna - 27 oktober 2013 22:02

Idag var det söndag :)<3
Och imorgon är det sovmorgon! Man blir ju nästan överlycklig bara vid tanken! :D<3 Igår var jag med Frida i stallet :) Bonnie var lite hängig efter en spruta hon fått så vi tog henne på en liten promenad och tog massa bilder med min Systemkamera :)<3 Dem vart jätte fina och Bonnie blev lite piggare efter lite motion ^^
Jag sov hos henne :)<3 Vi hade kul och kollade på "The Hangover 3" den är verkligen as bra! #kollapåden
Gick även på träningen idag men va bara där i en timme då jag varit förkyld och har inte i arm och tå! Känns lite jobbit att jag inte kan träna pågrund av det :/ Aja, nu ska jag sova :)<3
PussPuss ^^<3

Haha jag och Frida satt och asgarvade åt den här bilden/videon i typ timmar xD

Av Sanna - 26 oktober 2013 17:03

Det är HöstLov just nu och jag är nästan lyckligare än någonsin ^^
Jag är lite förkyld menmen :)

[SKOLA]

Jag har ju varit lite förkyld nu i veckan och det kändes lite jobbit :/ Missade typ två prov så det känns som att jag har typ jätte mke att jobba med :/

[GYMNASTIK]

I Lördags (för en vecka sen) tävlade jag ju i Gymnastik i Torvalla :) det gick inte så bra för något av lagen och jag "vrickade" min arm på förträningen :/
Det slutade iallafall med att jag tog silver i Fristående :)
Har missat typ alla träningar den här veckan då jag blev sjuk och ont i armen och tån.. (Det är tydligen en spricka i tån så aa...)

[IDAG]

Idag följde jag med Frida till stallet och tog bilder med min Systemkamera :)<3 Bilderna vart jätte fina även om Bonnie va lite "hängig" hon har tagit en spruta och det blev lite reaktion på den :/

Haha! Ha iaf en bra lördag nudå ^^
PussPuss ^^<3

Av Sanna - 15 oktober 2013 10:15

Sorry för dåliga uppdateringar :/
Jag har haft så mke att göra! Läxor, skola, träningar och typ allt :/

[SKOLA]
Jupp, nu är jag i skolan :)
Jag har redan vant mej och jag hittar alla klassrum och jag hittar upp till matsalen helt själv ^^ ?Stolt?
Vi är egentligen 15 i min klass men nu är det 5 st från en annan klass som ska testa våran klass i två veckor och se om dem vill börja :) jag har jätte mke läxor och prov och sånt så när höstlovet väll kommer så kommer jag att bli över lycklig ^^

[GYMNASTIK]
På lördag är det tävling i Torvalla :)
Jag kom inte med i Mix Laget så jag får tävla i Mångkampen istället :)
Det känns lite tråkigt att inte få platsen för man känner sej ju lite typ dålig men jag är glad för att det är Elina och Johanna som får platserna :) japp, så på lördag är det tävling och jag är jätte peppad inför den för jag vill ju så gärna tävla :) #Tävling
Har oxå stukat min ena tå så jag vet inte ens om jag kan tävla på lördag men jag vill så gärna och jag känner att jag verkligen måste :)

Det var lite om det som hänt och jag ska försöka att uppdatera mer ;)<3
Puss<3

[Bild]

Gjort illa tån...

Presentation


Hej! :)
Jag heter Sanna och här kommer jag att skriva om mitt liv! :) ställ gärna frågor till mej :)
XoXo Sanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards