sannafagerberg

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Sanna - 4 juli 2013 20:23

Jag har varit så trött på sistone och inte orkat blogg :/
Men idag har jag varit med Frida och hennes hund :3 på väg hem så gick vi förbi en Järnålders kyrkogård! Där satt vi i 45 minuter och snackade om döden.. Det kändes skönt att göra det där för det kändes heligt på något sätt att sitta där bland alla döda och bara prata!
Jag är inte så rädd för döden, men Frida är hur rädd som helst! Hon tänkte att man bara låg där i flera miljoner år! Men jag läste från en annan blogg som en mamma höll för att skriva lite. Hennes dotter dog i cancer 9 år gammal och när hon la ut de inlägget så va det någon som skrev en jätte fin kommentar! Hon skrev att alla har en ande i sig och anden lever i 10.000 år! Och Julias ande va gammal och hade bara 9 år kvar, så anden fick välja att dör direkt eller leva dem 9 sista åren.! Då valde den lilla anden att ta dem sista 9 åren och bli älskad och få många vänner!
Jag tror att min ande levt ett bra tag och dött några gånger, det är nog därför jag inte är rädd, och Fridas ande är väldigt ny, det är nog därför hon är väldigt rädd! Men det är ju en tanke ;)
Ha en trevlig kväll ;)
PussPuss<3

Frida på IMVU

Presentation


Hej! :)
Jag heter Sanna och här kommer jag att skriva om mitt liv! :) ställ gärna frågor till mej :)
XoXo Sanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards