sannafagerberg

Alla inlägg den 2 december 2013

Av Sanna - 2 december 2013 21:25

Hej Allihop!
Alltså, jag är inte en sån där "mode expert" men jag vet lite grann vad som är inne just nu..!
Men iallafall, idag när jag vakna så va jag så sjukt trött! Jag ville bara ta på mej ett par mjukisbyxor och ett linne. På väg till bussen tog jag även de första bästa skorna, som då var mina ridskor. Men när jag står där vid busshållsplatsen så kommer det en tjej, hon är typ ett år äldre, hon sätter sej typ på andra sidan bänken och typ studerar mina kläder. Alltså, hon typ bara kollade och sedan typ flinade hon..! Kände mej så jävla kränkt!!
Är det något fel med att ta på sej ett par mjukisar och ridskor på en måndag för att man är så himla trött?! Jag vet att jag kanske såg lite konstig ut men ingen ska ju behöva döma mej? Jag menar, jag vill inte gå runt och typ dö av köld bara för att se "snygg" ut!! Det är seriöst inge bra!
Iallafall, hatar sånna människor som sitter och dömer hur man ser ut i smyg -.-"

Va i skolan idag (yay måndag...) och det va rätt jobbigt... Trött som in i Hälsingland och typ förkyld.. Alltså, en riktigt piss dag..

Aja, ska sova nu, det är rätt sent och jag har typ feber... Får se om det blir skola imorrn.. Hoppas inte det.
Iallafall, förlåt för ett rätt så "argt" blogginlägg men det var rätt skönt att skriva av sig.

PussPuss!<3

I'm special<3 (från Max igår!)

Presentation


Hej! :)
Jag heter Sanna och här kommer jag att skriva om mitt liv! :) ställ gärna frågor till mej :)
XoXo Sanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards