sannafagerberg

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Sanna - 1 december 2013 21:27

Hej igen!
Just nu sitter jag på bussen på väg hem från Halmstad :) Det är lite långtråkigt och tråkigt att åka därifrån men det är ändå ganska skönt att komma hem :)
Haha! Jag lovade pappa att jag skulle plugga på bussen och tåget men det blev ju inte så :P
Jag hoppas att jag är "sjuk" imorrn, jag orkar verkligen inte gå till skolan... Är för trött och jag tror att jag blev typ förkyld nu under natten :/
Men jag får se hur det blir..

Idag vad det iallafall final i klassen "yngre" och killarna tävlade också!
Det vad ABGS som vann i klass yngre och våra stora killar, ifrån våran förening då, tog guld i herrklassen!
Jag ville verkligen tävla i finalen men det blev ju inte så :3 Men det var kul att bara sitta på läktaren den här gången ;)
Vi träffade också ett par snygga killar när vi var där borta :) De går i Järfälla och det va lite kul att vara med dem :)
Jag och Vilma gick typ runt och flumma hela kvällen igår, alla trodde typ att vi va konstiga eller något! :) Det va iallafall jätte mysigt att tävla och åka någonstans med laget! Det är verkligen ett av det roligaste man kan göra! :)

Iallafall! Känns skönt att skriva av sej lite men aa, är väldigt trött nu, det här var nog uppdateringen för dagen!

Så God Natt alla!<3 PussPuss!<3

Vi har haft det kuul!!<3

Presentation


Hej! :)
Jag heter Sanna och här kommer jag att skriva om mitt liv! :) ställ gärna frågor till mej :)
XoXo Sanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards