sannafagerberg

Alla inlägg under mars 2014

Av Sanna - 30 mars 2014 12:07

Jag vet att jag har varit sjukt oaktiv men det ska det bli ändring på :)
Jag ska alltså börja försöka skriva regelbundet :)
Iallafall, just nu ska jag, mamma och Viggo iväg och handla :3
Vi måste köpa jord till gräsmattan, lite mat och gympaskor till med och Viggo.
Jag har ju fått knä problem (jag fick reda på de i januari) så jag har fått gå till en sjukgymnast ibland :/
Ska även dit imorrn för att det har börjat göra ont igen :(
Aja, jag får se vad hon säger..
Det är oxå därför jag ska köpa nya skor, jag får inte gå i typ Converse eller hunters utan jag får bara gå i gympaskor eller skor som fjädrar när jag går.

~SKOLA~
Det är ganska mke just nu i skolan, Både med läxor och klasskompisar och sånt.
Nu kommer vi att få brytveckor i 2 för att 6:orna och 9:orna har nationella prov, och 8:orna är på prao så vi 7:or är typ ensamma i skolan :)
Men att vi har brytveckor betyder att vi inte har riktiga lektioner typ, utan vi går mer på utflykter och har mindre dagar :)
Det känns bra och kul ^^

~GYMNASTIK~
Jag kan bu inte träna direkt med mina knäskador så jag kommer troligtvis inte tävla den här terminen alls.
Sen så ska jag försöka stärka mina knän i sommar med lite knästyrka från sjukgymnasten.
Sen kanske jag kommer ta en paus från gymnastiken i ett halv år,
Det är ju inte lika kul som förut sen kanske jag vill testa något nytt :)
Men det jag är rädd för är att jag kommer sakna gymnastiken och gemenskapen :/
Jag får se hur det blir :)

Kram??

Presentation


Hej! :)
Jag heter Sanna och här kommer jag att skriva om mitt liv! :) ställ gärna frågor till mej :)
XoXo Sanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards