sannafagerberg

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Sanna - 25 juni 2013 23:44

Japp :3 ännu en dag har passerat och jag har ju väldigt kul på dem här dagarna :) vädret har varit fint och jag bara älskar hästarna!! Idag på ridlägret så övade vi på svängar i olika fart och gjorde bomövningar i olika fart :) vi skulle testa att galoppera men Emil va så slö idag så att han orkade inte få upp farten.. Det va ju lite synd men det är bara att kämpa vidare ;) på Torsdag så är ju lägret slut och det tycker jag är jätte tråkigt :/ men det kommer fler läger ;) Men nu ska jag sova, så god natt nu allihopa<3
PussPuss<3

Jag och sötnöten Emil<3

Av Sanna - 25 juni 2013 09:23

Förlåt för att jag inte skrev ett inlägg igår om ridlägret, men jag kan skriva om dagen nu istället ;)
Igår hoppade vi och gjorde övningar med bommar, Emil va lite seg tror jag men han blev lite piggare när vi skulle börja trava :) Men när jag skulle hoppa över ett hinder började han sakta ner framför hindret så jag får nog ta till spö nästa gång! Efter vi ridit så fick vi åka häst och vagn :3 Det va Russin (en liten shettis) som körde :) jag och Amanda åkte tillsammans och vi fick testa köra :D Det kändes lite konstigt, men det gick bra :3
Efter lägret åkte jag med Frida till Bonnie och Nikita :) Jag skulle rida Nikita men hennes sadel va på tok för stor för henne och den är gjord för en 5 åring ryttare... Och hade dessutom fått fettknölar för att hon rids för lite... Hon står och äter hela tiden och rids typ Max en gång i veckan när hon behöver ridas sex gånger i veckan.! Hennes träns va också för stort... Så när jag och Frida red ut så fick jag rida barbacka.. Men det gick bra det med :) Det va typ det jag gjorde igår :D
Idag på lägret ska vi köra övningar med hästen och sånt :) Lovar att skriva mer i kväll!
PussPuss<3

jag och lilla Nikita :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! :)
Jag heter Sanna och här kommer jag att skriva om mitt liv! :) ställ gärna frågor till mej :)
XoXo Sanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards