sannafagerberg

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Sanna - 26 juni 2013 11:49

Japp, idag är det näst sista dagen på lägret för imorrn så är det uppvisning med tidningen ;) det tycker jag är synd för jag älskar Emil och vill ha honom hela tiden... Han är min lilla ängel!! Japp, men nu sitter jag ännu en gång på bussen dit :) Idag kanske det blir lite mer galopp och att hoppa hinder och eftersom det är lite svalare i luften nu så tror jag att Emil är lite piggare då han inte behöver dö av värme :) skriver mer om lägret efter lägret är slut för idag ;) Igår på kvällen vart det en far & dotter eftermiddag då vi åt mat tillsammans och sen gick vi ut och fotade lite! Dem håller på att göra om helt i vårt kvarter så vi fotade alla förändringar ;) efter det satt vi i soffan och kollade på "skyfall" och drack te :3 Men sen behövde han åka iväg och jobba, vilket jag tycker är lite synd :/ men kvällen va bra och dagen va oxå bra :3 japp, som jag skrev där uppe, jag skriver ett inlägg efter lägret ;)
PussPuss<3

Jag och min fina Emil<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! :)
Jag heter Sanna och här kommer jag att skriva om mitt liv! :) ställ gärna frågor till mej :)
XoXo Sanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards