sannafagerberg

Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Sanna - 30 juni 2013 23:30

Idag har jag tänkt för det mesta på livet och vad några ord kan förändra hela livet! En ända liten grej kan göra så stora saker!!! Jag har dels tänkt på min storebror och på andra familjer som har släktingar eller vänner som går runt med sjukdomar.. Idag har jag iallafall varit allmänt hängig och har haft ont i armen efter sprutan! Men det får nog över snart... Imorgon ska jag till Grönan igen med Nikita! Kika mej om du också ska dit imorgon ;) Kik: BaraSanni
Men, God Natt då allihopa :)<3

Bara en liten skämt bild från idag :P

Av Sanna - 30 juni 2013 12:16

Japp! Igår tog jag ju spruta och det gick bra ;) men jag blir typ alltid jätte öm i hela armen efter åt :( Igår fyllde även min bonus mamma år så vi åkte hem till henne efteråt och åt tårta :3 Det va jätte trevligt :) Jag fick oxå reda på att min store bror har en sjukdom som gör att lillhjärnan förtvinar och att hans balans sinne försvinner... Och i hela hans liv har han övat på att spela gitarr men nu kan han aldrig göra det igen! Jag känner mig så ledsen för honom... Han kan ju inte göra det han älskar i resten av hans liv... Men jag får ju hoppas att han mår bra iallafall ;)
Jag har typ inte något mer att skriva... Ha en bra dag då ;)

Haha, jag testade min bonus mammas glasögon igår xD

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! :)
Jag heter Sanna och här kommer jag att skriva om mitt liv! :) ställ gärna frågor till mej :)
XoXo Sanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards