sannafagerberg

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Sanna - 27 juni 2013 19:07

Ja, rubriken har rätt, det tog slut idag... Det är ju jätte tråkigt.. Jag tog Amandas nummer och började följa Ida på insta :3 och Emil kommer ju att stå kvar på skutan men det är ju lite tråkigt att lämna honom..! Våran lilla "uppvisning" gick jätte bra ;) det kanske kommer att komma någon video eller bild sen ;) jag hoppade med Emil 40 centimeter i trav då jag aldrig fick upp honom i galopp ;) som sagt, bild eller video kommer senare ;)

Två av shettisarna på Skutans gård, söta, eller hur?<3

Av Sanna - 27 juni 2013 11:14

Idag är det torsdag och idag är det sista lägerdagen, alltså, uppvisnings dagen.. Jag är inte särskilt pepp inför det... Vi får välja vad vi själva vill visa upp och sånt! Jag tror att jag ska trava över bommar och hinder :3 men jag får se :3 det kommer ju kännas lite tråkigt att inte åka tillbaka till lägret med dem andra och att inte se Emil på ett tag! Japp.. Men jag kommer ju skriva efter uppvisningen hur det gick och vad jag gjorde ;)

Inte så värst taggad precis :-/

Av Sanna - 27 juni 2013 00:17

Imorgon gäller det :) imorgon är det sista dagen på lägret!
Det är ju jätte synd och så men det har ju varit så kul!!!
Idag va Emil lite piggare och allt gick jätte bra! Förutom galoppen...
Han är ju inte jätte dresserad så han fattade inte riktigt att han skulle köra galopp och sen så har han ju svårt för det också.. Men annars så är han jätte duktig!<3 vi gjorde massor av svängövningar och annat skoj och nu är ju det mesta slut! Det kommer att kännas lite tomt men jag måste ju leva med det ;) det kommer ju fler tillfällen ;)
Men nu måste jag sova, klockan är ju 00:20!! Så, God Natt :3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! :)
Jag heter Sanna och här kommer jag att skriva om mitt liv! :) ställ gärna frågor till mej :)
XoXo Sanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards